Ben je 18 jaar of ouder?

Om onze website te bezoeken moet je 18 jaar of ouder zijn. Vul je geboortedatum in om verder te gaan.

Levering en Retourneren

BIEREN

Levering & Retourneren

LEVERING

Als je vóór 16.00 uur je bestelling hebt geplaatst, streven we ernaar deze de volgende dag te bezorgen. Op zondag en maandag vindt er geen bezorging plaats en kan je je bestelling pas op dinsdag verwachten. Heb je dus een feestje zorg dan altijd dat je op tijd je bier bestelt.

Voor de bezorging van je bestelling kunnen kosten in rekening gebracht worden. Wij brengen voor bestellingen onder de € 50,- een vast bedrag van € 4,95 in rekening. Heb jij een bestelling gedaan boven dit bedrag dan is de verzending gratis. De bezorgkosten worden ook weergegeven tijdens het bestelproces op de website en in de bevestigingsmail van de bestelling. Klopt het volgens jou toch niet dan laat het ons weten.

Je bestelling zal vervolgens worden afgeleverd door GLS en zodra wij je pakket inpakken en verzenden ontvang jij van ons direct een Track & Trace. Op deze manier ben jij altijd op de hoogte van waar je biertjes, truien, handdoeken of kratkartjes zijn.

Wij mogen (en willen) geen alcohol verkopen en leveren aan personen onder de 18 jaar. Daarom hebben wij een aantal leeftijdscontroles ingebouwd. Als er niemand thuis is, of indien er geen meerderjarige persoon de producten in ontvangst kan nemen, zal de bezorger het pakket mee terugnemen en laten we een bericht achter. Daarop staat aangegeven of we je pakket eventueel bij je buren hebben kunnen afgeven, of we later nog eens komen of dat jij het pakket ergens kunt afhalen.

Wij leveren onze producten van de Nederlandse webshop alleen in Nederland.

RETOURNEREN

Wanneer de truien niet passen of je wilt de biertjes terugsturen (maar waarom zou je in hemelsnaam) dan maken we dit graag voor je mogelijk!

Het heeft onze voorkeur dat je hiervoor contact opneemt met onze klantenservice (tussen 08:00 en 16:00) via marketing.communicatie@gulpener.nl. Je kunt ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht. Je kunt dit modelformulier ingevuld naar ons sturen per post of email. Wel verzoeken wij je altijd het bestelnummer ordernummer te vermelden.

Wanneer je contact met ons opneemt zullen wij je bericht doorzetten naar onze partner die onze leveringen verzorgd. Zij zullen je dan via email voorzien van een retouretiket. Dit retouretiket kun je uitprinten en op het pakket plakken. Hierna kun je je pakket inleveren op een GLS punt. Op deze manier kun jij je pakket gemakkelijk retourneren.

We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending via GLS zijn voor ons. Want als je iets niet lekker vond of wat iets te groot of te klein, dan koop je gewoon wat anders toch?

Alle geretourneerde bieren en merchandise moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen, nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.

Download het modelformulier voor herroeping hier

Psst, heb je al eens gekeken naar deze bieren?

Pilsner

0,30 L

€ 0,99

Lentebock

0,30 L

€ 1,49

Korenwolf

0,30 L

€ 1,45

Bierproeverij High Beer

€ 15,00 p.p.