1 Leveren en Retourneren
1.1 Hoe zit het met de verzendkosten?
We vinden het belangrijk dat onze bieren goed bij je aankomen. Daarom gebruiken wij kwalitatieve dozen, met dividers en ander beschermmateriaal. Dit plus het gewicht van al die heerlijke bieren zorgen voor bijpassende verzendtarieven. vanaf 1 juli 2021 is het verplicht om een 18+ controle uit te voeren bij het leveren van bier. Dit doet PostNL voor ons en ook daar zijn extra kosten aan verbonden. Alles bij elkaar komen je op het bedrag van 8,95 uit. Maar geen zorgen, wil jij meer dan een pakket bestellen dan betaal je maar 1 keer de verzendkosten!
1.2 Kan ik mijn pakket bij een PostNL afhaalpunt ophalen?
In eerste instantie wordt je pakket jou aangegeven afleveradres aangeboden. Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje achter met het adres van een PostNL punt bij jou in de buurt waar het geleverd is.
1.3 Kan ik mijn pakket op een postbusadres af laten leveren?
Dit is helaas niet mogelijk. Vanwege de identiteitscontrole in verband met het verzenden van alcohol zal jij of een ander persoon een identiteitsbewijs moeten laten zien.
1.4 Kan ik zelf het bezorgmoment kiezen?
Helaas kun je momenteel nog geen bezorgmoment kiezen, achter de schermen werken wij hier hard aan, zodat jouw bestelervaring zo optimaal mogelijk is:)!
1.5 Kan ik het afleveradres aanpassen
Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij je afleveradres aanpassen. Je kunt hiervoor contact opnemen via de chatbot functie van de website of een mail sturen naar webshop.gulpener.nl.
1.6 Wat zijn de verwachtte levertijden?
PostNL bezorgt pakketjes op werkdagen van maandag tot en met vrijdag in Nederland, meestal binnen 24 uur. Deze bezorgtijden staan niet vast en kunnen niet voor 100% gegarandeerd worden. Wanneer er bijvoorbeeld file is, kan het zijn dat je pakket later komt. Voor de leveringen op zaterdag werken wij ook met PostNL.
1.7 Wat gebeurt er als er niemand thuis is?
Als er niemand thuis is, of niemand thuis is met een identiteitsbewijs zal PostNL het pakketje afleveren bij het dichtsbijzijnde PostNL punt. Hier zal het pakket een week op je wachten.
Als het pakket na een week niet is opgehaald wordt het teruggezonden naar ons. Wij zullen daarna het geld terugboeken minus de verzendkosten.
1.8 Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?
Je ontvangt jouw Track & Trace zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten. Via deze code kun jij je pakket live blijven volgen en ben jij altijd op de hoogte van waar jouw pakket zich bevindt.
1.9 Kan ik mijn pakket ook in het buitenland laten bezorgen?
Nee helaas niet. Op dit moment leveren wij alleen in Nederland. Excuses!