Ben je 18 jaar of ouder?

Om onze website te bezoeken moet je 18 jaar of ouder zijn. Vul je geboortedatum in om verder te gaan.

Veelgestelde vragen

Leveren en retourneren

Kan ik mijn pakket bij een gls afhaalpunt ophalen?
Dat is zeker een mogelijkheid.

Kan ik mijn pakket op een postbusadres af laten leveren?
Nee helaas niet. Je moet namelijk altijd tekenen voor het pakket.

Kan ik het zelf het bezorgmoment kiezen?
Jazeker! Op het moment dat de order geplaatst is ontvang je een e-mail. Hierin zit de Flex Delivery Service opgenomen. Met deze service kun jij je eigen bezorgmoment kiezen.

Kan ik het afleveradres aanpassen?
Je kunt het afleveradres niet voor de eerste afleverpoging aanpassen. Heb je je pakket gemist? Dan kun je bij de tweede poging het afleveradres of de afleveropties wijzigen. Kijk dus goed of je het juiste adres hebt ingevuld wanneer je de bestelling definitief maakt. 

Wat zijn de levertijden
GLS bezorgt pakketjes op werkdagen van maandag tot en met vrijdag en in Nederland meestal binnen 24 uur. Deze bezorgtijden staan niet vast en kunnen niet voor 100 procent gegarandeerd worden. Wanneer er bijvoorbeeld file is kan het zijn dat je pakket later aankomt. Voor de leveringen op zaterdag werken wij met DPD.

Wat gebeurt er als er niemand thuis is?
Als er niemand thuis is dan zal GLS het pakketje proberen af te leveren bij de buren. Als geen van je buren het pakket kan aannemen, dan neemt GLS het mee terug naar haar depot. In beide gevallen laat de bezorger een ‘Niet thuis bericht’ achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over de afleveropties.

Wat is het ‘Niet thuis bericht’?
Op het ‘Niet Thuis Bericht’ staat een code. Met deze code of met je pakketnummer en de postcode kan de ontvanger het pakket online volgen. De code is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. Je kunt dan online, met het nummer en de postcode, zelf nbepalen wat de volgende stap is.

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?
Je ontvangt je Track & Trace code zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft. Via deze code kun jij je pakket live blijven volgen en ben jij altijd op de hoogte van waar jouw biertjes zijn.

Kan ik mijn bieren ook in het buitenland laten bezorgen?
Nee helaas niet. Op dit moment leveren wij alleen in Nederland. Sorry!

Retourneren

Mijn pakket lijkt niet in orde te zijn, wat moet ik doen?
Sowieso is dat enorm vervelend maar het kan gebeuren. Wat je dan het beste kunt doen is contact opnemen met info@gulpener.nl. Je kunt aan ons laten weten dat je je pakket graag terug wilt sturen of wat er mis mee is. Samen gaan we dan op zoek naar een oplossing.

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je beschadigde bieren of merchandise krijgt. Laat het ons weten via marketing.communicatie@gulpener.nl en wij gaan het proberen voor je op te lossen.

Wat krijg ik vergoed als ik mijn bestelling retourneer?
Als de bieren en eventueel de merchandise weer netjes terug bij ons aankomt dan vergoeden wij de betaalde prijs plus de verzendkosten. Zien wij echter dat de kwaliteit van de bieren of de merchandise achteruit gegaan is dan kunnen wij een deel van de som inhouden.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Als je je bestelling wilt retourneren moet je dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst bij ons aangeven via marketing.communicatie@gulpener.nl. Hiervoor kun je het modelformulier van herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht.

Wanneer je ons dit via de e-mail hebt laten weten ontvang je een retourticket. Dit retourticket kun je gebruiken om de bieren of merchandise weer terug te sturen. Met dit retourticket kun je je pakket afgeven bij een GLS punt.

Registreren

Ik wil een bestelling doen, moet ik me registreren.
Wat leuk dat je een bestelling wilt doen. Iedereen die een bestelling plaatst op onze webshop moet een account aanmaken. Op deze manier is het voor ons gemakkelijker om te achterhalen wat je besteld hebt en kunnen wij eventuele problemen dus goed verhelpen!

Ik ben GulpenerVrund, hoe meld ik me aan?
Je kunt op onze webshop een account aanmaken. Bij het registreren kun je aangeven of je GulpenerVrund bent of niet. Voordat je kunt bestellen als GulpenerVrund moeten wij dit eerst bevestigen. Het kan dus zijn dat je korting nog niet gelijk beschikbaar is. Op werkdagen hebben we 24 uur nodig om dit te verwerken. In het weekend duurt dit wat langer. Ben je nog geen GulpenerVrund? Schrijf je dan in via onze website.

Wordt mijn GulpenerVrund korting automatisch verrekend?
Jazeker! Wanneer het systeem eenmaal weet dat jij een GulpenerVrund bent dan verrekent het automatisch de 10 procent korting bij het afrekenen. Heb jij je vandaag om bijvoorbeeld 09:00 aangemeld als GulpenerVrund dan zal deze korting nog niet gelijk beschikbaar zijn. Op werkdagen hebben we 24 uur nodig om dit te verwerken. In het weekend duurt dit wat langer.

Bestellen en betalen

Kun je via de webshop ook rondleidingen en andere arrangementen boeken?
Op dit moment is dit nog niet mogelijk en daarom verwijzen we je graag naar de site van ons brouwlokaal. Hier kun je kijken welke arrangementen je kunt boeken en welke data nog beschikbaar zijn. Wel kun je kijken welke activiteiten en arrangementen we allemaal beschikbaar hebben.

Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt in onze webshop aangeven welke bieren je graag wilt bestellen of welke merchandise je graag wilt kopen. Selecteer eerst alle producten en klik vervolgens rechtsboven in het winkelmandje om een overzicht te zien. Via het winkelmandje kun je je bestelling plaatsen. We vragen je dan om in te loggen zodat wij de juiste gegevens hebben. Daarna verwijzen we je naar de betaalmethode. Zodra jij de betaling hebt voltooid is de bestelling definitief geplaatst. De biertjes komen nu naar je toe!

Hierna ontvang je van ons een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres. Op dit e-mailadres ontvang je ook de Track & Trace code zodat je de bestelling in de gaten kunt houden.

Waarom moet ik minimaal 12 biertjes bestellen?
Voornamelijk omdat ze heel erg lekker zijn allemaal en we heel veel verschillende biertjes hebben. Zo kun jij heel gemakkelijk thuis een eigen proeverij organiseren. Ideaal voor een avondje met vrienden. Wij hebben gekozen voor 12 bieren omdat we hierop onze verpakking hebben aangepast. Daarnaast is het voor ons niet mogelijk om in een mindere oplage bier te versturen. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je het beste even bellen of ons een mailtje sturen.

Hoe ontvang ik mijn factuur?
Als je je bestelling geplaatst hebt dan ontvang je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Daarin zie je ook het gefactureerde bedrag, inclusief btw. Daarnaast kun je in deze e-mail de factuur als een PDF downloaden.

Vragen over onze bieren

Hoelang zijn de bieren houdbaar?
Wij zorgen ervoor dat op het moment dat jij de bieren krijgt deze minimaal nog 1 maand houdbaar zijn. Zo weten we zeker dat jij genoeg tijd hebt om ervan te genieten.

Zit er statiegeld op de flesjes?
Op het merendeels van onze biertjes zit statiegeld. Omdat wij gebruik maken van toegankelijke flesjes kun jij deze bijna overal weer inruilen. Lege flessen zonder statiegeld kun je netjes in de glasbak gooien. Glas kunnen wij eindeloos recyclen en het is daarom belangrijk dat we dit ook doen. Van 10 flessen gerecycled glas kunnen we ook weer 10 nieuwe flesjes maken en het behoudt zijn kwaliteit. Dus loop, fiets of jog even naar die glasbak, dan heb je je beweging en je goede daad voor de dag weer gehad!

Zijn de afgebeelde prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen gecommuniceerd op onze webshop zijn inclusief BTW. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Hoe zit het met de verzendkosten?
Wij rekenen voor ieder pakketje onder de € 60,- verzendkosten. Dit zijn vaste verzendkosten van € 4,95.

Waar vind ik productinformatie en allergeneninformatie?
De ingrediënten van onze bieren vind je op de website. Daarnaast staat alle informatie ook op al onze etiketten.

Wat betekent de houdbaarheidsdatum (THT) voor Gulpener bieren?
De houdbaarheidsdatum op onze bieren is de datum tot waarop onze brouwers Steven en Bas de perfecte kwaliteit van het bier kunnen garanderen. Na deze datum is het mogelijk dat het biertje anders smaakt dan hun bedoeling was. Hoe snel dit gebeurt verschilt per bier. Bier dat over de datum is, kan in principe niet ‘over datum gaan’. Het draait allemaal om de smaak. Zo hebben wij in onze kelders hartstikke veel biertjes staan die ‘over datum zijn’. Het is hartstikke interessant hoe tijd de smaak van bieren verandert.

Hoe worden de bieren verpakt?
Dit hebben wij als brouwerij goed bekeken. We willen natuurlijk dat onze bieren heel bij jou aankomen zodat jij ervan kunt genieten. Daarom kiezen wij voor kwalitatief kartonnen dozen. In deze dozen zitten zogenaamde ‘dividers’ waardoor de bieren op hun plek blijven. Onze standaard dozen worden verpakt met 12 bieren.

Kan ik achteraf betalen?
Dit is helaas niet mogelijk. Bestellen op onze webshop kan alleen via online betalen (iDeal). Zijn er bijzondere redenen voor betaling achteraf, neem dan even contact met ons op via marketing.communicatie@gulpener.nl zodat we kunnen kijken wat mogelijk is.

Psst, heb je al eens gekeken naar deze bieren?

Pilsner

0,30 L

€ 0,99

Lentebock

0,30 L

€ 1,49

Korenwolf

0,30 L

€ 1,45

Bierproeverij High Beer

€ 15,00 p.p.