Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzending

Fijn dat je een bestelling hebt geplaatst! Wij gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag en we streven ernaar dat jij je pakket tussen 1 tot 5 werkdagen in huis hebt.
Op zondag vindt er geen bezorging plaats en rondom de feestdagen kan het zijn dat de bezorgers van PostNL aangepaste tijden hanteren.
Heb je dus een feestje, zorg dan altijd dat je op tijd je bier bestelt!

Voor de bezorging van je bestelling kunnen kosten in rekening gebracht worden. Wij brengen voor bestellingen onder de € 60,- een vast bedrag van € 8,95 in rekening. Heb jij een bestelling gedaan boven dit bedrag, dan is de verzending gratis. De bezorgkosten worden ook weergegeven tijdens het bestelproces op de website en in de bevestigingsmail van de bestelling.  Bier is zwaar en relatief makkelijk breekbaar daarom is de verzending kostbaarder. Ook hechten wij veel waarde aan het inpak proces zodat de kans zo klein mogelijk is dat jij thuis kapotte flesjes ontvangt.

Je bestelling zal vervolgens worden afgeleverd door PostNL, en zodra wij je pakket inpakken en verzenden, ontvang jij van ons direct een Track & Trace. Op deze manier blijf jij altijd op de hoogte van waar jouw biertjes, truien of handdoeken zijn!

Wij mogen (en willen) geen alcohol verkopen en leveren aan personen onder de 18 jaar. Daarom hebben wij een aantal leeftijdscontroles ingebouwd. Vanaf 1 juli 2021 is het verplicht om ook bij ontvangst van het pakket je legitimatie te laten zien en dus 18 jaar of ouder te zijn. Ben je zelf niet thuis maar je huisgenoot, man, vrouw, vriend, familielid of ander persoon die 18 jaar of ouder is wel, dan is dit ook prima en kan PostNL je pakket ook achterlaten(na de leeftijdscheck natuurlijk:).)  Is er niemand thuis, dan neemt je bezorger je pakket naar een PostNL-punt in de buurt waar je het binnen 1 week kunt afhalen met een geldig legitimatiebewijs. Wacht je langer dan een week, dan wordt het pakket retour naar ons gezonden. We zijn dan genoodzaakt je pakket te annuleren en je kosten terug te storten min de verzendkosten.

Als we het pakket hebben ingepakt en gereed gemaakt voor verzending ontvang jij de Track & Trace-code via het emailadres wat jij hebt doorgegeven in je bestelling(niet ontvangen? Misschien is hij in de spam/ongewenste email beland, maar je mag ons altijd mailen op [email protected] dan sturen we hem nogmaals :)). Hier kun jij de actuele status van waar je pakketje uithangt altijd bekijken :)!

Woon je in de buurt en wil je je pakket liever ophalen? Klik dan bij het afrekenen op “ophalen”.  Dan zetten we het pakket in de bierwinkel van het BrouwLokaal klaar voor je en kun je het ophalen tijdens onze regulieren openingsuren.

Retournering

Wanneer de truien niet passen of je wilt de biertjes terugsturen, dan maken we dit graag mogelijk!

Het heeft onze voorkeur dat hiervoor contact opgenomen wordt met onze klantenservice (tussen 08:00 en 16:00) via [email protected] of via  043 450 7575.  Je kunt ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht. Je kunt dit modelformulier ingevuld naar ons sturen per post of email. Wel verzoeken wij je altijd het bestelnummer en ordernummer te vermelden.

We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug, samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending via PostNL zijn voor ons.

Alle geretourneerde bieren en merchandise moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik, of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien, terug (met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald). Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.

Download het modelformulier voor herroeping hier

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »